9/28/2014

LONG TIME NO SEE

IMG_4808IMG_4812IMG_4838IMG_4910IMG_4820

Moi! Niinku tosta otsikosta varmaan ymmärtää ja ootte ehkä huomannukki, niin mua ei oo näkyny tällä ihan liian pitkään aikaan. Mulla on kyllä siihen musta aika hyvät syyt, vaikka kyllä mä oon vähän ollu laiskakin. Kesä meni huidellessa ympäriinsä ja siinä huiskeessa tuli uskokaa tai älkää yllättävän paljon kuvailtua. Niitä voisin jonain synkkänä syysiltana kattella kyynel silmässä ja koota vaikka yhteen postaukseen. En yhtään tiiä miksi kesällä en niitä tänne saanu aikaseks laittaa, mutta eiks se ole nyt aika tärkeetä nauttia hyvistä ilmoista eikä kyyhöttää sisällä tekemässä postauksia? hehe tekosyitä... Kesä siis hurahti älyttömän nopeesti ohi ja sitten alkoki tää lukio. Siitä olin ekat kaks viikkoa normaalisti koulussa kunnes yks kaunis sunnuntai suunnattiin Tampereen yliopistolliseen sairaalaan leikkausvalmisteluihin ja seuraavana päivänä leikkaukseen. En rupea tähän mitään sairauskertomusta kirjottamaan, mutta sen verran sanon, että mulla oli paha skolioosi selässä, mikä suoristettiin parilla titaanitikulla. Viikon makoilin sairaalassa ja kaks viikkoa olin kotona sängynpohjalla, kunnes menin sitten takasin kouluun. Siellä kerkesin olla vaan viikon, kunnes sitte alkoki jo koeviikko ja kaikki sen tuoma lukeminen. Toivon siis, että ymmärrätte miksi en oo tänne kirjotellu hirveen paljon.

 Kuvat on tältä päivältä, kun päätettiin Aino-Maijan ja Venlan kanssa mennä syömään ja vähän kuvailemaan. Jotenki noi on ihan hirveen huonolaatusia ja Flickr ei suostunu aluks yhtään yhteistyöhön, mutta eiköhän noilla nyt pärjätä.

Don´t wait until tomorrow, it´s not real. There's only now, and right now I need you to believe in yourself more than I believe in you.

-Suvi-Aino


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti